Sivilister

Tyber Zann

Val "Valance" Ancay

Jediene

Majorløytnant Rosh Ansom: Imperiell offiser i Daragons stab. Har kone, to små jenter og en hovmester, og bor på Orleon. Ble fanget av Lag 1 og pumpet for info, og deretter kanskje løslatt.

Margrave Asad Bloodthroat: Togorias formelle leder. En gammel kriger som hvisker mye, og nyter stor ære. Ansvarlig for å ha bragt Togoria inn i imperiets fold.

Bedo: Ortolansk omreisende. Hun ble bragt tilbake til Orto av Emancipation.

Geelo: Rodian fringer som jobbet en stund på Emancipation som altmuligròd. Ble sparka pga kujonskap.

Istar ar'Kadeer: Togoriansk overhøvding. Ærerik general og god venn av Margraven. Har nå utropt seg selv til Fel-Istar etter å ha fått Togorias klinge av Keyan.

Dulen "Lars" Mandrav: Rekrutterte Keyan, Tia og Aayala (og Joon?) til rebellalliansen. Er en litt sur gammel mann, men tydeligvis ganske flink. Er på ingen måte redd for å si hva han mener, og han mener ofte ikke godt om folk. Syns Joon er ubrukelig offiser, Tia bør skytes, Ayaala kan gå hjem og at Keyan en dyktig, men mongolid showmonkey som ikke fortjener å bære uniformen. Keyan nærer et lite, men intenst hat til denne. Er i og for seg en helt, men ikke en utpreget venn av GDF.

Nirrouk: Mon Calamarisk handelslaks. Har bredt varesortiment. Reiste med Emancipation til Orto.

Nix: En dverg-nashtek som er maskot og fanger mynocker på Iron Integrity.

Loxi: Mon Calamari romskipstekniker. Jobbet på en imperiedrevet romhavn og ble paria da imperiet ble drevet ut. Vil flytte til Kuat for å starte på nytt. Har to mort med en kone som ble drept fordi hun var medlem av la resistance.

Marnaka: Kvinnelig barabel som jobbet som bærer for crewet da de var på Barab I. Sjokkboksingentusiast. Er nå sjauer på Atonement, og prøver å få bokset litt når de er i havn.

Pankangra the Hutt: Hutt-gangster basert i Outer Rim. Var sterkt involvert i slavedriften på Ryloth og utnyttet maktvakuumet når True Twi'leks drev ut Imperiet. Tok ut mengder slaver i denne korte perioden, men ble tvunget til å forlate systemet da Securaene tok over makten. Siden sist har noen skamdrept ham, men det er litt uklart hvem.

Shahan fai'Reeesh: Togoriansk klansleder og embetskatt med et pragmatisk forhold til ære, både i togoriansk og galaktisk målestokk. Virker kanskje et par hakk for slu for sitt eget beste, men er til gjengjeld ikke rape fette gal. Har nylig blitt representant for Togoria i det galaktiske sentatet.

Småen: En Dewback med et lynformet hvitt arr over ene øyet. Tias kjæledegge. Uvisst hvor den oppholder seg til daglig.

"Rotta": Mager og usunn twi'lek som bor i Alater-ka. Han kan fikse alt fra romhavn i til konsertbilletter.

Lille-Rebo: En liten Calamarisk måke som hadde brukket vingen. Noonan prøvde å hjelpe den, men den døde desverre etter et par uker. Det var veldig trist.

Senn Fei'Lon: Bothansk snik som var en del av mannskapet på Emancipation noen måneder. Sist sett på Mon Calamari. Joon og Tia skylder ham et skip.

Urai Fenn: Talortai gangster. Tyber Zanns høyre hånd. Blåøyde Joon ga ham en Holocron som hadde tilhørt Jabba.

Zoda Makarian: Dyktig skarpskytter. Ettersøkt i sammenheng med drapet på Garman Yularen.

Løytnant Darap Verdan: Rebell. Lagleder for de legendariske "In-Outs", en dyktig infanteritropp. Har en blitt tilbudt forfremmelse flere ganger, men nektet, for å bli hos mennene. Banket opp Keyan på Duros en gang, da han synes Keyan ble litt slitsom. Var noget skeptisk og lite imøtekommende overfor Lag 1-folkene i sin tid.