Nå som jeg faktisk har fått et par ekstra fridager i jula slik at jeg kan komme meg nordover, ble dette plutetselig mer aktuelt for meg. Jeg foreslo for Anders i går (om enn noe halvseriøst) at man kunne kanskje prøve å finne noen av de froskene som Tia har lett etter siden 2006 (vår tid), og det virket som om Anders ikke syntes det var en alt for halvgæli tanke.
Onsdag 22. des. er altså datoen (med mindre det er flere enn meg som er villig til å sette av lille julaften, julaften og/eller 1. juledag - det regner jeg ikke med), og jeg kan fra når som helst til når som helst. Gjerne sent, for man har jo fri dagen etter. :)
Anders nevnte også at Maja hadde foreslått noe om at Joon ville bort fra Tia fordi ting er rart og vanskelig og sånn, men jeg tror det blir morsomst hvis Joon faktisk er med. Et tilleggsforslag jeg har er da at det potensielt kan ha gått LITT (definisjonen av "litt" her kan jo være noe relativ) downtime siden sist, slik at f.eks. Joon kan ha vært noe borte, og Tia kan ha rukket å samle seg litt mer. Det vil også potensielt ha gitt Tia og Bhiima muligheten til å bli litt bedre kjent, noe som kan være kjekt dersom det er den karakteren Jørn velger å spille (hvis han skal være med - jeg fikk aldri noen SMS i går kveld, gutter!).